Huhtamäen kestävän kehityksen raportti 2012 julkaistu

HUHTAMÄKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 19.6.2013 KLO 12.00

Huhtamäki Oyj:n kestävän kehityksen raportti vuodelta 2012 on julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.huhtamaki.fi. Raportti julkaistaan interaktiivisena pdf-tiedostona.

Raportti kuvaa vuoden 2012 aikana tehtyjä toimia Huhtamäen toiminnan ja tuotteiden kehittämiseksi entistä ympäristöystävällisemmiksi. Raportissa esitellään konsernin merkittävimpien kestävään kehitykseen liittyvien tunnuslukujen kehityksen lisäksi kaikkien viiden liiketoimintasegmentin ympäristöön liittyvät tunnusluvut. Raportti esittelee lisäksi Huhtamäen kestävän kehityksen periaatteet ja mallin ympäristövaikutusten hallitsemiseksi, sekä kestävän kehityksen sosiaalisen ja taloudellisen ulottuvuuden.

Katariina Hietaranta, viestintäjohtaja, puh. 010 686 7863

Huhtamäki-konserni on johtava kuluttaja- ja erikoispakkausten valmistaja, jonka liikevaihto vuonna 2012 oli 2,3 miljardia euroa. Tarjoilu- ja kuluttajatuotepakkausmarkkinoita palvelee noin 14 400 työntekijää 64 tehtaassa ja useissa myyntikonttoreissa 31 maassa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä, ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.fi.